Bloggen låg nere igår.

Jag skulle vara duktig och lägga ut gårdagens bilder igår när jag nattat barnen, men ICKE. Då låg blogg.se nere. Så jag gör ett nytt försök idag.

Min kund ville ha en liten julblomma i rött, så då fick hon det.

Lagomt att bara gör på ringfingrarna om man fortfarande vill ha det klassiskt.


En annan kund ville inte ha franskt alls, utan naturella naglar med lite stripes.


Och idag på morgonen gjorde jag en uppdatering på A som var här för tre veckor sedan. Hon ville behålla sina julnaglar när hon skulle åka till Thailand över jul. Jag är inte ett dugg avundsjuk på henne, sa jag det? ;-)


Sen får vi se vad resten av dagen har att erbjuga. Kunden jag skulle ha haft nu ligger hemma i magsjuka. Usch, fy å tvi för den sjukdomen.

Nu ska jag inhandla lite presentpåsar som vi kan lägga våra fina ljuslyktor och doftljus i.

Vi har förresten ett JULERBJUDANDE på de runda stora lyktorna. 130kr (ord pris 160kr)

/Linda, Nail Art Studio 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0