Stiletto naglar

Om jag kunde lova skulle jag lova att jag INTE kommer att göra dessa naglar. Men då jag vet vad jag sa till min pappa, Jan om att aldrig använda utsvängda jeans när jag såg ett foto på honom från 70-talet är jag tvungen att aldrig mer säga aldrig. :-) Med 90-talet kom ju bootcut jeansen. Same shit, different name, så att säga. Pappa hade rätt!
Åter till ämnet. De s.k. stilettonaglarna har blivit värsta trenden i USA, och har även nått Stockholm, och säkert en hel del andra städer. Jag vet inte jag, men känner att dessa mer klassas som vapen än naglar. MEN, som jag sa. Man ska ALDRIG säga aldrig.




Kom igen nu och ge mej en kommentar. De är riktigt fint dekorerade, det håller jag med om. Och jag valde dessa för att ni skulle se hur ett par riktigt fina stilettos ser ut. Från nagelforum.se

/Linda, Nail Art Studio


Kommentarer
Stina

Jag ryser!

jag tycker att dom är APA-fula!!

2010-12-12 @ 23:15:21
Madde

Riktigt snygga naglar! Fast lite långa å spetsiga för min smak! Men om du ändrar form å längd så är jag på! ;)

2010-12-16 @ 10:55:29
* K Y S S A R

Skit grymma ) jag går själv runt med stilettos kika gärna förbi min blogg har ju massa nagelbilder där =)

2010-12-19 @ 22:21:06
URL: http://kyssars.se
Anna Hallgren

De känns lite opraktiska....eller?

2010-12-23 @ 08:49:03
sally

skit snygga vart kan man fixa såna??

2011-12-27 @ 06:12:34
URL: http://bossdiva.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0