Tisdag 101214

Åh vad jag längtar nu. :-)
Min sambo har äntligen sågat till formen på mitt nya nagelbord. Vi har verkligen inte haft särskilt mycket tid och speciellt inte när den enda lediga tiden går till att spika upp panelskivor på alla hallens väggar, från golv till tak. Men äntligen är det på gång. Så i helgen när vi är lediga tillsammans ska det skjutsas in på jobbet och monteras ihop. Jag är som ett barn på julafton. :-D
Och dessutom kommer min andra uv lampa i morgon lr på torsdag. Så då kommer jag att ha en för varje hand. DET gott folk, kommer bli great! Inge mer trängas i samma lampa, och dessutom får jag bättre koll på tiden. :-)

Jag har inga bilder att bjuda på idag, tyvärr. Men nu har jag några tuffa jobbdagar framför mej, så då lovar jag att jag ska ta lite kort och visa er.

/Linda, Nail Art Studio



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0