Hej och välkommen!

Här på min blogg kommer ni att få läsa och se vad det är jag sysslar med på dagarna. Jag kommer när tid finns att lägga ut bilder på naglar jag skapar. Lite beroende på vad jag får göra på mina kunder. Hoppas få till både lite före och efterbilder. Innan material och innan återbesök.
Jag har varit väldigt dålig på att ta med kameran till jobbet, så några är av väldigt dålig mobilkamera kvalité. :-( Men man ser iaf designen, även om kameran inte gör färgerna rättvisa.
De här är riktigt cerise rosa i verkligheten.


En annan variant av svart och rosa, me like!


Glitterfading är minst sagt populärt. Här i lite korallrosa nyans.



Vi säljer även Yankee Candles hos oss på Heta Hår. Doftar ljuvligt, och vi har dessutom våra ljus till lite bättre priser. :-)
Härliga juldofter har vi nu lagom till advent!


Här kommer två bilder som Sofia Jonsson, propixstudios tog på mina naglar i somras.


Och här är en bild på de jag gjorde på henne.


Så här ser det ut om man vill ha franskt i silverglitter.


Franskt i härligt korallorange och lite glittershimmer över det hela.

Japp! Thats it for now.
Lägger ut fler bilder lite eftersom det skapas nytt.

/Linda, Nail Art Studio







Kommentarer
Madde

Hej Linda! Först måste jag säga TACK för att du är såå duktig,glad å trevlig! =) Å sedan vlken fiin sida du har gjort! Å tack,vilken ära att få vara med! ;) Super fina bilder! =)

2010-12-16 @ 11:09:23
Anna Hallgren

Blir så sugen att testa allt du gjort på olika kunder....

Man känner sig verkligen i trygga händer hos dig!

2011-01-07 @ 17:07:02
Linda

Tack Anna! Vad kul att höra att du gillar mina verk. :-) Iinte bara de jag gör på dej. Tids nog hinner du testa det mesta. :-)

Madde. Du är alltid så snäll och givmild med komplimanger. Härlig kund.

2011-01-07 @ 17:41:11
URL: http://naglarihudiksvall.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0