Ny kund från annan skulptris...

...började min dag med. Det hade inte gått så bra och naglarna var i dåligt skick. Skrev ett inlägg tidigare, men min kära mor sa att det kunde uppfattas fel och lät argt, så jag tog bort det. Men iaf så fick jag göra naglar på en tjej med rätt skadade naglar p.g.a. inte så bra info ang. eftervård.
Jag hoppas att de ska hålla tills sprickorna som blivit i hennes naturliga naglar kommit fram till den fria kanten, så att jag kan förlänga på nytt.


En närbild på designen ska ni få. Multisilver, paljetter och shimmer. Najs!


På tisdag den 19:e kl.9.30 finns det en tid för förlängning. Om du vill ha den är det bara att ringa:073-546 90 50, 10% om du uppger naglar i hudiksvall när du bokar tiden.

/Linda, Nail Art Studio.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0