Att hinna blogga på dagtid....???

Ja, det var ju min tanke när jag började blogga. Att jag skulle hinna slänga upp lite bilder mellan kunder, på lunch lr vid luckor. Men det går inte så bra. Jag hinner inte. :-) Och ja, det är bra, för tiden går åt till att jobba, jobba, jobba. Och ingen är lyckligare än jag över det. Men, bloggen hinner jag inte med som jag tänkt. Vilket betyder att i princip alla inlägg läggs ut vid halv nio, nio på kvällen. Då jag nattat barnen, plockat disk, tänt ljus (yankee candle då såklart) kokat te och satt mej tillrätta i soffan. :-)

Idag var dessa naglar en del av mitt jobb. De är omåttligt populära, speciellt i lila.


Sen måste jag få visa vad jag fick av en kund idag. Hon överraskade mej totalt med ett otroligt fint kort. Och blommorna doftar helt underbart gott.


Vill ni se vad som står på lappen?

Dum fråga, för jag tänker visa er iaf. :-) Jag är så stolt och glad.


Jag har sagt det förut och jag säger det igen:
-Jag har de bästa kunderna. Ever!

/Linda, Nail Art Studio.


Kommentarer
Annelee

Fel ljus men helt RÄTT meddelande på kortet till blomman! ;o) Kram

2011-02-17 @ 20:51:57
Anna Hallgren

Du är ju bäst så sug åt dig! Jag vet inte hur de andra är men du ger så mycket av dig själv när du sitter o jobbar så man känner sig så glad o varm när man går därifrån! Du är som en varm, gosig filt;)

2011-02-18 @ 15:55:41
LADY J

Gud vad roligt att se att det finns människor med stort hjärta som sänder andra blommor =) Fantastiskt! Och tusen tack igen för kommentaren, betyder massor. Jag sitter bara här och söööker fel, då det är så lätt att se på bild som är förstorad. Det är ju trots allt 2 ihoplimmade tippar för tummen och allting är himla smått =p Men jag måste bättra mig på linjerna..



Dina naglar är som vanligt:FANTASTISKA!

2011-02-18 @ 23:27:23
URL: http://ladyJ.se
Linda

:-) Dessa ord värmer. Tack! Sitter med ett stort leende och läser.

2011-02-19 @ 10:45:55
URL: http://naglarihudiksvall.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0