Workshop på jobbet sen.

Åååh vad jag längtar nu. Igår satt jag och blev inspirerad av en annan nageltjej och hennes bilder. Har försökt komma på nytt mönster ett tag nu och igår släppte det. Jag har länge velat lära mej just detta, men inte trott att jag kan. Men jag kan visst!
Man ska inte tänka negativt, då lär man sig aldrig. Så idag när Märta sover ska jag minsann sitta där och öva. :-)
Och är det så att jag faktiskt fixar det har jag en kund att öva på imorrn. Jag brukar iaf ha rätt fria händer där. Underbart!


/Linda, Nail Art Studio


Edit: Jag kan, jag kan!!!! Jisses vad man kan bli glad för lite. :-)


Kommentarer
LADY J

Eller hur, du måste lägga ut bilder så man får se =) Tror du förresten att akryl är lättare än gel? Ska nämligen utbilda mig till gel men tänkte kanske pilla med det hemma innan jag tar utbildningen men det verkar himla svårt!

2011-02-13 @ 13:40:17
URL: http://ladyJ.se
Kristina

Klart du kan! Ser ju alla fina naglar du gjort innan. Helt fantastiska!

2011-02-13 @ 20:34:27
Anna Hallgren

Du är ju bäst Linda, klart du kan!! Ska bli kul att se. Kanske nåt för mig på onsdag?!

2011-02-14 @ 17:02:35
Linda

Har lite frågor som jag hoppas jag kan få besvarade..undrar lite över vad en nagelförlängning kostar och lite så..priser på det du gör!?..du är riktigt duktig på det du gör förresten:)Ha´d

2011-02-16 @ 19:26:06
URL: http://linda-pieceofme.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0