Det var ju det där med kameran.

Alltså, nu har jag gjort det igen. :-( Glömt ta bilder!

I morse hade jag en kund med franskt och glittershimmer över som bytte till glittertippar. Den rosa från inlägget nedan. Nu är det nästan bara ljust som gäller märker jag.

Sen hade jag en klassisk fransk, inte heller då var minnet med mej. Jag är helt sanslöst glömsk. MEN, nu har jag precis gjort en riktigt läcker nagel. A ville ha som jag fast i blått. Så då blev det så. Kolla så läckert.


Gjorde lite snett glitter, små paljetter, och silvriga små kulor upp en bir på nagelbädden. Det är så roligt att få skapa dessa så konstverk. I love my job!




/Linda, Nail Art Studio.


Kommentarer
Anna Hallgren

Tack så mycket för idag! Är toknöjd som vanligt:-)

2011-01-17 @ 18:20:19
Linda

Tack själv. Alltid kul att få dekorera mera. :-)

2011-01-17 @ 20:40:06
URL: http://naglarihudiksvall.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0