Formex!

Jag och Marjut ska åka på Formex mässan. Det ska bli så kul. Vi ska lukta på alla Yankee Candles som finns. Får nog ta med oss en påse kaffebönor, utifall de inte har. :-)
Sen finns det nog en hel del annat att vila ögonen på också. Vi fick en inbjudan och tänkte att:
- Wtf, klart vi åker. Personalresa. :-) Istället för de julbord man brukar gå på som företagare. Dock inte jag, men ändå. ;-)



Så, på Torsdag och Fredag nästa vecka är jag inte på plats och kan inte erbjuda tider. Men Mån-Ons. jobbar jag. Behöver ni en tid så finns det på Mån och Tis. Bara att ringa. 073-546 90 50.
Och jag svarar även på helger. Om inte så ringer jag upp.

/Linda, Nail Art Studio.


Kommentarer
Anna Hallgren

Åh det låter såååå mysigt! Hoppas det blir bra. Då har du mycket att berätta när jag kommer på återbesök om nån vecka eller två;)

2011-01-14 @ 11:47:04
Annelee

Hmm!



Såg att YC fick positiv kritik i Expressen - men då var ju inte PartyLite med! :o)



Ha det så superskoj!



Kram

2011-01-14 @ 12:47:09
Linda

Anna: Ja, jag ska berätta allt. med risk för att trötta ut dej. :-)

Annelee: Jaha, jag har missat det. men förstår att dom fick bra kritik. För det ÄR bra ljus :-)

2011-01-14 @ 19:39:46
URL: http://naglarihudiksvall.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0