Fredag 110107

Idag hade jag en ny kund, som kom med gel från en annan. Hon hade sett min blogg och tyckte om det jag gör. Så idag blev det fading + att jag la på lite paljetter också. Syns inte så bra på bild, men det blev riktigt läckert.

Denna bild blev lite oskarp, men jag tror att det syns ganska bra iaf.


Jag förlänger naglar med mall. En helt annan sak än tippar. Känslan blir mer äkta och man får gel hela vägen, från nagelband och hela vägen ut. Alltså, ingen limkant uppe på nageln. De som haft tippar och provar mall tycker att det är som natt och dag. Och vill bara ha mallade naglar.

Så, boka in en tid och fixa snygga naglar. Glitter i de flesta färger har jag, och även en hel del färgad gel, paljetter, små färgade kulor, flakes, stripes, you name it!


/Linda, Nail Art Studio


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0