Fullt upp hela tiden...

Jag hinner inte riktigt med mej känner jag. Tiden bara rusar förbi. Igår var det meningen att jag skulle lägga upp bilder på en ny kund jag hade. Och även en till ny på em. Men den kunden tog jag bara förebild på. Så puckat. :-) Första kunden var jag dock duktig och dokumenterade.

Det är verkligen inte konstigt att kunderna ler när det är klart. :-) Kolla skillnaden!!!

Före: förberedd för förlängning.


Och efter:

Det var alltså gårdagens bilder.

Idag gjorde jag detta:
Fransk med paljetter och strass.


Också den väldigt omtyckta nya designen, i rosa denna gång.

Den är verkligen snygg i alla färger jag testat.



Det är så kul att ni är rätt många som hittat hit nu. Tyvärr lite för få kommentarer tycker jag. :-)

/Linda, Nail Art Studio.


Kommentarer
Rebecca

Hej

Superfina naglar!



Jag ska börja jobba igen nu i mitten på feb och då ska jag tammejtusan unna mig ett besök hos dig.

Hårklipp och nagelfix hör verkligen till lyx nu när jag är mammaledig.

2011-01-27 @ 17:19:28
URL: http://Dayofrebecca.blogspot.com
sara

Gud vad med snygga naglar!



Tänkte höra vad det kostar att göra klassiska franska naglar hos dig? Är jättesugen att prova, har aldrig gjort de förr :)



2011-01-27 @ 19:44:37
Linda

Rebecca: Tack snälla. Ja, du är så välkommen så. Jag vet precis hur det är att bara gå hemma och försöka få pengarna att räcka till allt man vill göra. :-) Men den som väntar på ngt gott. Hihi.



Sara:Tack å tack!

Förlängning fransk 750kr, återbesök 500kr (ca. var 4:e vecka) Välkommen. :-)

2011-01-27 @ 20:35:46
URL: http://naglarihudiksvall.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0