Tisdag 110118

Jag känner att jag är ltie dålig på att skriva och berätta. Lägger mest bara upp en massa bilder. Men samtidigt är det ju bilder man vill se. Eller?
Jag vet ju att ni är ganskaså många som är in och läser varje dag. Men jag får inte så mycket kommentarer. Så, jag gör ett försök och frågar om det är något särskilt ni vill att jag visar er. Är det något speciellt ni undrar?
Det är bara att fråga på.

Jag fortsätter på samma sätt tills jag får veta om ni vill något annat. Idag kom de här naglarna tillbaka.

En liten flisa har gått från lillfingernageln. Men det fixade jag till med nytt material idag. Och jag fick lite fria händer och valde då grönt. Fading ville hon ha. Men jag la på lite paljetter också. Kul med lite nya färger.


Också en liten närbild. Jag tycker att det blev super.


När nästa kund kom meddelande hon att jag fick göra som jag ville. Vi pratade bara ihop oss lite om färgvalet, men tidigare hade hon nämnt lila. Jag tycker nog att dessa naglar är de läckraste jag gjort sedan min utbildning -04.
Vad tycker ni?








Glitter, snäckskal, små pärlor, rhinestones. Det bara kan inte blir för mycket. :-)


/Linda, Nail Art Studio.



Kommentarer
Ac

Dom blev jätteläckta. Jag blev JÄTTE nöjd:-)

2011-01-18 @ 13:40:13
Linda

BRA!!! :-) Jag å, som jag skrev i inlägget. Synd bara att det tar så lång tid at fixa dessa på mej. Får nog dela upp å ta en hand i taget. Men jag bara SKA HA SÅ JAG Å!

2011-01-18 @ 20:13:38
URL: http://naglarihudiksvall.blogg.se/
Kristina

Oj va du är duktig! Så otroligt fina naglar :)

2011-01-18 @ 20:29:32
Marie

Kollar in bloggen varje dag och det roligaste är ju att se alla otroliga naglar på bild:)

2011-01-18 @ 20:29:44
Johanna

supersnygga! Har själv gått och funderat på att göra naglar, så jag kikar kanske förbi nån dag och bokar en tid!

2011-01-18 @ 20:46:08
Madde

Åh vad fina de lila blev! Lila är min favvofärg! :) Det är så kul att se bilder & man får lite inspiration själv om hur man skulle kunna göra.



Tror jag vill testa nått sånt liknande de lila nästa vecka då jag kommer, men vi får se! Tycker ju så mycket om klassiska franska åxå :)



Kram!

2011-01-18 @ 20:47:33
URL: http://maddeiggbom.blogspot.com
Linda

Åh, TACK snälla ni.

Johanna: Välkommen in. :-) Är jag inte där är det bara att ringa. 073-546 90 50.

Madde: Om du vill ha dekoration likt denna bör vi boka upp lite mer tid. Det tar sin lilla tid att bli sådär snygg. :-) Hör av dej innan isf. Kram

2011-01-18 @ 21:03:16
URL: http://naglarihudiksvall.blogg.se/
Moa

Supersnygga, dom lila! Vill ha nå liknande när jag kommer nästa vecka, fast rosa :)

2011-01-18 @ 21:13:55
Linda

Det fixar vi Moa. Men du får komma en kvart tidigare. Skickar ett mess också, så jag vet att du ser. :-)

2011-01-18 @ 21:51:57
URL: http://naglarihudiksvall.blogg.se/
Anna Hallgren

Håller med föregående! Det är kul med mycket bilder så man får idéer hur man ska göra! De lila var jättesnygga men de gröna var oxå läckra. Såg dem live o de var ändå snyggare i verkligheten!

Keep up the good work!

2011-01-19 @ 08:16:29


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0