Lite blandat.

Gjorde superfina ljuslila naglar på Madde idag. Men på bilden ser de faktiskt ljusblå ut. Som sagt, min kamera är super på närbilder, men suger på färgäkthet. Blä.

Iaf blev det väldigt fint i verkligeheten. Lite fyrkantiga paljetter blev det också. :-)


Också en kundfavorit. Mild vit med rosa glitter.


Fick även göra min nageldesign idag. Aprikost med ton i ton glitter.


Nu ska jag nog ta tag i det här med form och förbränning tror jag. Några km på crosstrainern utan "stavarna". Hoppas bara benen bär. ;-)

/Linda, Nail Art Studio.


Kommentarer
Anna-Lena

Men herrejisses vilka fina naglar du gör....nu längtas jag tills på ons när det är min tur....tänker så det knakar hur jag vill göra :-)

2011-07-04 @ 21:24:47
Sara - lackat

fint!

2011-07-04 @ 21:48:05
URL: http://lackat.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0