110601

Första Juni är det idag. Men det känns då inte. I morrn fyller min stora lilla tjej hela sex år. Och det brukar alltid vara varmt och skönt på hennes dag. Tiden lär visa om även morgondagens kalasdag bjuder på solsken. Vi hoppas.

Jag har fullt upp hela dagarna och glömmer nog kameran mer än vanligt. Det hinns liksom inte med när kunderna bara byter av varandra på stolen framför mej. Kul, kul, kul. Men trött blir man. Jag har två kunder att visa idag.

Gjorde en annan variant av gårdagens blå naglar idag. En mildare vit och ljuslila glitter



Sen hade jag även en kund som ville ha Maddes design. Den blev lika fin idag. Men vi hade två färger på paljetterna. Ton i ton.



Nu sitter jag å grunnar på om jag verkligen vill och känner för att hoppa upp på crosstrainern. Beach 2011 kommer inte av sej själv. Framför allt inte när man har ett mycket stillasittande jobb. :-)

/Linda, Nail Art Studio.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0