Årets första balnaglar idag.

Som rubriken lyder så gjorde jag idag årets första balnaglar. Här i Hudik är det studenten på Fredag och bal på Lördag. Hanna ska ha en klänning i brunt och guld och hennes naglar skulle också gå i de tonerna. Sagt och gjort. Detta är resultatet.






Jag gjorde även en klassisk fransk med glitterrand i turkost idag. Men inte på en student, utan på en kund som kom förra sommaren för brudnaglar och som kommit tillbaka nu igen. Så himla kul.


Sen ett litet dilemma som dök upp. A kommer inte kunna komma på ganska många veckor, så hon funderade på att bara lägga naturellt på naglarna. Men det är ju inte så kul när man är van franskt. Så jag föreslog då den design jag gjort några av nu på slutet. Och den ville hon ha. Med turkost glitter och mild vit. Blev väldigt fint.




/Linda, Nail Art Studio.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0