Fredag igen.

Veckorna bara försvinner tycker jag. Vet inte hur, men rätt vad det är så är det fredag med massor av jobb bakom mej. Och jag antar att det går så fort för att det är så kul. Tiden går fort när man har roligt, är det inte så? :-)

Detta är lite av vad jag gjort idag.

Madde ville ha som jag hade sist. Blev supernajs, igen.


Annelee ville ha grönskagrönt. Och det fick hon. Men lystern och alla färgskiftningar kommer dessvärre inte fram. Tur att de syns in real life.


AnkiPanki valde också grönt idag. Men en mild vårgrön nyans.


Också den obligatoriska bästa vänner bilden. :-)


/Linda, Nail Art Studio.



Kommentarer
Annelee Larsson

Älskar ditt hantverk! Gillar dig! Bäst på alla vis lixom! Grönskagrönt önskade jag och så exakt det blev! <3

2011-06-04 @ 00:04:29
Linda, Nail Art Studio

Härligt att höra Annelee. :-)

2011-06-04 @ 13:43:32


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0