Mina nails!

Som jag har längtat. Mina naglar slits rätt mycket p.g.a. jobbet. Det filas lite på dom och de torkar ut av allt slipdamm och rengöringsvätskan. Idag hade jag avsatt lite egentid för att hinna. Annars skulle jag inte få de gjorda på bra länge, då jag har så mycket bokningar. Vilket jag är både glad och tacksam för. :-)

Iaf gjorde jag naglarna i den glitterfärg jag visade i fredags. Men som vanligt kommer inte färgen till sin rätt i kameran. :-(



Ikväll blir det pump pass med superduktiga Madde på Hudikgympan. Jag längtar och laddar. :-)

/Linda, Nail Art Studio


Kommentarer
LADY J

Heej snygga naglar och GRYMT fin färg. Jag har mycket i skolan nu och på jobbet etc så jag hinner inte med några naglar alls =(( Så jävla tråkigt men jag måste prioritera skolan nu känner jag. Kram

2011-03-30 @ 22:41:30
URL: http://ladyJ.se
Madde

Oj,va snygga naglar du har gjort!! =) Fast,det är juh som alltid! DU är grym Linda!! =)

2011-03-31 @ 20:36:14
Linda

Tack snälla Madde!

2011-03-31 @ 21:07:19
URL: http://naglarihudiksvall.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0