Underbart med resultat!

Den här unga damen kom till mig för ca. fyra månader sedan och hade då gjort naglar på sig själv en tid. Naglarna var i väldigt dåligt skick. Inget var lr så, men mycket tunna sönderfilade naglar, som gått av långt in på nagelbädden. Idag ser de ut så här.


Hon ville för första gången prova på glittertippar idag. En knallig rosa nyans, med de fyrkantiga nya paljetterna i. De syns inte så väl genom kameran, men det är de som gör att det blänker så fint.


Förutom denna glädje kom det tillbaka en "gammal" kund till mig idag. Det var över två år sedan hon var hos mig sist, innan jag fick barn.
Nu kände hon att det var dags igen. Och det är så kul när nöjda kunder kommer tillbaka. Denna dam är så otroligt trevlig, ett riktigt glädjeämne som ger mig väldigt mycket positiv energi.

Vi körde på en ljus fading idag, men tyvärr glömde jag att ta bild.

Jag fick även en rolig leverans idag. Mitt nya öronhåltagningssystem. Jisses, vilket långt ord. :-) Eftersom mitt förra inte längre har någon återförsäljare i Sverige letade jag rätt på ett annat märke. Det är uppbyggt på samma sätt. Ingen pistol, utan ett s.k. piercinginstrument som pressar smycket genom örat, utan att smälla eller skjuta bort en bit av huden. Också är smycket lika tunt som ett vanligt örhänge, men med spetsigare ände, vilket gör att det inte spänner lika mycket och att det går snabbt och smidigt att få det genom huden.



Tre prisklasser. Man betalar för själva smycket inte håltagningen. 160:- /180:- /200:- /per smycke.

Sen lovade jag även att jag skulle ta bilder på min glitter/dekorationslåda. Och det har jag gjort, men det inlägget lägger jag upp här på bloggen efter 20.00. Kom tillbaka då, så ska ni även få se hur fint vi gjort i skylten.

/Linda, Nail Art Studio.



Kommentarer
Kristina

Det är alltid kul att läsa din blogg. Så fina naglar du gör! :)

2011-03-09 @ 18:51:11
Lena Nordin

Herre vad du har hunnit idag!

Och jag kom verkligen en tag för tidigt, nu har du ju fått både paljetter och hålmojängen :)

Kram!!

2011-03-09 @ 18:53:28


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0