Fredag förmiddag.

Bloggar i halvlek. :-) Jag har lunch"rast" och passar på att visa lite bilder.

Fick göra ett par lite spetsiga naglar idag igen. Kul med nytt. Också ville hon ha glitter och glam på ringfingrarna. Härligt om ni frågar mig. Glitter och glam kan aldrig bli fel.




Jag hade AnkiPanki här på besök idag också. Hon gick från franskt tillbaka till rosa. Också lite glaskulor och shimmer på det. Snygg som tusan va hon när hon gick.



Nu ska jag dricka upp mitt kaffe och softa lite innan dagens eftermiddagskunder kommer.

Just ja, jag ser ju att jag har massa nya läsare. Kul! Kan ni inte tala om vilka ni är? Länka er blogg i kommentarsfältet om ni vill.

/Linda, Nail Art Studio.


Kommentarer
anki

Och SUPER SUPER nöjd blev jag må ni tro.Du är då en STJÄRNA du Linda ska du veta.Trevlig helg på er alla.Kram AnkiPanki

2011-05-13 @ 16:05:29
Annelee

Sååå snyggt!

2011-05-15 @ 22:34:34
Linda, Nail Art Studio

Härligt att höra. Tack snälla ni!!!

2011-05-16 @ 20:21:38


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0