Vårglitterts tid.....

Nästan alla vill ha glitter i våriga färger nu. Och ingen är gladare än jag när jag får plocka fram lite ljusare färger och skapa dessa skönheter.

Visst är de fina?

Men jag får även göra lite mörkare nyanser. Som på M. Men när hon kom idag på sitt första återbesök såg naglarna ut så här. Helt fantastiskt vad bra det gått.


Idag ville hon ha svart och orange. Inte lika glittrigt som ovan, men ändå fading. Det resulterade i en neonorange färg, som plockar upp en hel del gulgrönt också.



Nu ska jag ge mej ut på jakt efter fler nyanser av en viss sorts glitter. Hihi.

/Linda, Nail Art Studio.


Kommentarer
Linda

Snyggt!

2011-05-04 @ 08:35:47


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0