Tråkigt men nödvändigt! :-(

Jag måste be ALLA mina kunder, nya som "gamla" att INTE höra av sig till mig via SMS. Vill ni boka/avboka en tid går det bra att ringa. Svarar jag inte är det bara att lämna meddelande så ringer jag upp så fort jag bara har tillfälle. Gäller det sjukamnälan TIDIG MORGON är det ok, men jag börjar jobba redan klockan 8.00 på dagarna, så oftast är jag anträffbar redan vid 7.30.
Tack på förhand.
/Linda, Nail Art Studio.
073-546 90 50

Avbokningsregler!

 

Sker senast 24 timmar innan därefter debiteras du 300 kr.

Om du varken avbokar eller ej kommer på bokad tid, debiteras du fullt för bokad tjänst.

När Du beställer tid för behandling så gör vi ett muntlig avtal.
Du (köparen) förbinder dig att komma till mig vid en i förväg överenskommen tid och köpa en behandling. Jag (säljaren) förbinder mig att reservera denna tid för Dig och inte sälja den till någon annan.

Så länge Du inte avbeställer tiden

– senast 24 timmar innan-

så kan jag inte sälja den till någon annan.
Därför är du betalningsskyldig.

 

Du skulle inte heller acceptera att tvingas vistas på din arbetsplats utan att din arbetsgivare betalar lön till dig.

Som egen företagare är min lön en del av omsättningen, dvs pengar som kommer in i företaget när jag säljer en behandling eller en vara


Avbokning via sms och mail godtas ej.

 

 

GARANTI

Garantin är avsedd för om terapeuten/teknologen gjort ett uppenbart felaktigt arbete.

 

Gäller ex. om naglarna lossnar inom en vecka, eller vid stora släpp på de flesta naglarna.


Gäller EJ
-Om du självförvållat bryter en nagel

-Vid uppenbar misskötsel

-Fel färgval, då du som kund är med och väljer färger och kombinationer tillsammans med mig.

-om du som kund undanhållt medicinering, graviditet eller annat som påverkar hur materialet fäster.

-allergiska reaktioner (jag tar bort materialet kostnadsfritt)

 

/Linda, Nail Art Studio.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0