Mina egna paletter och makeup på plats. :)

Jag har tagit fram mina egna makeup paletter som jag säljer här på salongen. Skickar såklart även med posten lr schenker om så önskas. De rymmer 6st 36mm makeup pannor. Samma stl. som Make up Store. Märket jag säljer heter Make-up Studio och har tagits fram av Holländska makeupartister. Jag säljer sminket i refiller, vilket gör att du bara betalar för sminket och ej förpackningen. Det är bättre att köpa en makeup box för 85 kr och sedan fylla på med det man vill. Boxarna finns både i klassiskt djup på 6mm och djupare 12mm som även rymmer bakade högre skuggor. De har magnetisk botten så att skuggorna sitter på plats.
:)






/Linda, Nail Art Studio.
073-546 90 50














Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0