Lite nya behandlingar

Äntligen kan jag nu skriva och berätta om lite nytt på salongen. Jag har haft fullt upp med jul och nyår och sedan en två veckor lång utlandsresa, som gjorde att jag jobbade, jobbade och jobbade lite till med alla kunder som vill komma både före och efter resan. Men nu har det lugnat ner sig lite och då kan jag ta tag i det nya. :-)
 
Jag har nu också brynplock, och färgning av bryn och fransar. Detta gick jag och lärde mig i Stockholm när jag gjorde min Makeup Artist utbildning i höstas.

Även permanent av fransar finns nu att göra hos mig. Alltså, man permanentar en böjning på överfransarna, för att få ett naturligt öppet och vaket intryck. När man gör detta kan man också passa på att färga fransarna för ett ännu mer vaket intryck.
 
(bild lånad av advancedbeautytherapy.com.au)
 
Sen ännu en nyhet!
BODYSUGARING!
Ja, man vaxar alltså kroppen med sockermassa.

Detta är en ny metod för skonsam hårborttagning för hela kroppen.

Med naturliga produkter i sockerpastan- såsom socker, citron och vatten avlägsnar vi håret i sin naturliga växtriktning. Detta eliminerar brutna hårstrån, onödig smärta och hudirritation såsom inåtväxande hårstrån som kan vara smärtsamma och ge klåda. Håret behöver inte vara lika långt vid borttagning som vid vaxning med remsa. Socker är exfolierande, så det ger också en mjuk borttagning av döda hudceller.

 

 
 
För frågor eller tidsbokning. Ring! :-)
073-546 90 50

 

 

 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0