Lite blandad kompott!

Ja, det är vad det blev idag de.

Började dagen med en härligt grönturkos glittertip med lite fyrkantiga paljetter i smajlet också lite shimmer på det.


Också gjorde jag en fransk med glittersmile i svart/turkost.


Gjorde även en fading i fushia/lila. Och stora paljetter. Me in loooove with them! :-) Alltså, kolla blänket. Är det inte läckra så säg?


Det var bilderna jag hade för idag.

Jag måste passa på att tacka Stina för all hjälp med bloggen. Hon har kategoriserat varenda blogginlägg sedan jag startade blogga. Också har hon gjort en särskild för prislistan. Så nu kommer den alltid finnas tillgänglig här på bloggen. Tack snälla du!!!


/Linda, Nail Art Studio.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0