I´m back!

Japp, nu är jag tillbaka. Fyra dagar borta från jobb, med helg inräknat. Det hör inte till vanligheterna här inte. Men jisses så trevigt det var i Stockholm med Marjut. Lugnt å skönt. Äta när man vill, gå dit man vill, sova när man vill, sova hur länge man vill. Och fullkommligt bara vara sej själv. Tack Marjut för en väldigt trevlig personalresa. Synd bara på snörpligt slut för din del.

Idag har jag gjort rosa naglar, igen. :-) Men jag fick även lägga på lite paljetter denna gång. Men tyvärr är det så att när man tar bilder med en vanlig kompaktkamera är det väldigt svårt att få fram den riktiga färgen och paljettreflektionerna. men jag gjorde ett försök och hoppas att ni kan föreställa er hur det ser ut när handen rör sig. :-)


Man ser att det blänker till på vissa ställen. Och i verkligheten blänker det hela tiden. På olika ställen beroende av vart ljuset ligger på. Snyggt!

Jag hann göra min ena hand idag också. Så just nu har jag en av varje. En gammal i guld/bronz också den nya fördagen. Jag använde mig av en färg jag aldrig trodde skulle hamna på mina naglar. Men nu när jag köpt in så mycket roligt kunde jag inte motstå längre.


Tadaa!!!

Och åter igen är det lite missvisande färg. Den är något ljusare i verkligheten. Och jag har tagit bilden under en kristallkrona, så det är lite många ljuskällor från olika håll. Men ni ser iaf design och så. Jag är NÖJD!
I morrn blir det till att snickra ihop min högra hand. Bara det gör mej lite svettig. Gillar inte att behöva arbeta med vänstern. Men vad gör man inte. :-) Inte så att jag har något val heller.

/Linda, Nail Art Studio


Kommentarer
Fatima

Du är så himla duktig,en inspirations källa..pöss

2011-01-24 @ 21:16:56


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0