Dagen före helg...

...har jag alltid fullt upp. Väldigt många vill komma just då. Lättare att komma ifrån, lr sluta tidigare tror jag. Jag tog bilder på två av kunderna idag. Jag gjorde en fransk med guldshimmer först.




Sen efter lunch gjorde jag en fading i en ny färg, blandat med den populära syrenlila jag brukar använda mycket.


En jättehärlig djuprosa färg, som tyvärr inte framkommer på bild. Skit också. Den är iaf alldeles underbar när man ser den live.


Nu är det helg, bara att ladda inför nästa jobbvecka. Om ni går i tankar att fixa naglarna är det bara att ringa. Det finns några tider kvar i veckan som kommer. Tis. och Ons. eftermiddag för nya förlängnings set. Sen någon strötid för återbesök.

Nail Art Studio,Tel: 073-546 90 50

/Linda, Nail Art Studio.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0