Från bitna naglar till djungeltema. :-)

Hehe, härlig rubrik Och härlig dag. Den började med en ny kund, som brukar bita på sina naglar. Absolut inte den värsta jag haft, men naglarna blir dock rätt breda i framkant om man bitit på dom. Och då blir mitt jobb mycket svårare. Men jag hoppas iaf att mina bitarkunder är nöjda med sina naglar.

När hon kom.

Och när hon gick.


Även nästa kund har haft för vana att bita. Men K har varit så duktig att hon låtit dem vara helt. Så idag lade vi bara material på hennes egna. Grönt ville hon ha. Också lite skimmer över det. :-)


Också hade jag lilla Lena idag. Hon är lärare och de har djungeltema på skolan. :-) Och då kunde vi ju inte låta bli att iaf göra lite leopard. Jag gjorde bara små mönster och inte så mycket, då hon egentligen känner att det inte är hon. Men vad gör man inte för barnen i skolan?
Jag tycker iaf att det är skitsnyggt. Och vad passar egentligen bättre än att ta en bild tillsammans med en flamingoblomma.


/Linda, Nail Art Studio.


Kommentarer
Elin

Dom sista va ju supersnygga, även om kunden egentligen inte vill ha mönster. Gjorde helt rätt som ställde upp för barnen för det blev ett kanonresultat :-)

2011-04-01 @ 21:48:03
Linda

Tack Elin! Kul att du börjat kommentera så mycket. Me like!

2011-04-02 @ 08:53:34
URL: http://naglarihudiksvall.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0