Dubai, here she comes....

:-)

Den är till dej Annelee! Hoppas verkligen du kommer få det toppen på din resa.

Jag fick ett Dubai tema idag. Och eftersom jag blev så förälskad i mina nya blå naglar körde jag en guld/koppar variant på Annelee som ville glänsa i Dubai. Och idag blev det en lite spetsigare nagel än hon brukar ha.

Check it out!


Nu är det helg och tid med barnen som gäller. Även lite träning ska hinnas med och kanske att jag kan få ihop en dejt med en vän som kommit hem från Stockholm också. Den som lever får se, men vad jag iaf vet är att det är mer jobb till veckan.

/Linda, Nail Art Studio.


Kommentarer
Annelee Larsson

Jag är så toknöjd bästa Linda!



Älskar dessutom formen - faktiskt!



Kram vi hörs när jag återvänder!

2011-05-07 @ 00:45:23
tess

är väldigt imponerad över ditt arbete! jättefint :D

2011-05-07 @ 22:15:10
URL: http://tesssjberg.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0