Bildbomb

Förberedelser in i det sista. :-)
I väntan på gästerna.
De första gästerna.............
och de kollar på..........................en busig liten Märta.
lite produkter
Marnie serverade lite bubbel och tilltugg.
Dörrskkylten på plats. Tack vare min underbart händige man.
Välkommen upp.
Välkomna.
 

Mycket fina blommor fick vi.
 
Jag har jobbat som en galning de två dagarna vi haft öppet, men tyvärr tagit väldigt lite nagelbilder. Idag gjorde jag iaf bl.a. en härlig fading.
fransk
silver
 
Varmt välkomna ska ni vara till oss!
 
/Linda, Nail Art Studio.
 
 


Kommentarer
Soile

Du är sååååå otroooligt duktig Linda!!!! Grattis så jättemycket till er fina salong (eller vad man säger)! Jag kommer den 28:e (ser fram emot de jätte mycke)!!!!!!!!!

2012-07-05 @ 06:13:13


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0