Nu har jag varit slarvig igen.

Kom just på, mitt i alla semesterförberedelser att jag måste kolla igenom kameran. Och vad hittar jag?
Självklart en del opublicerade bilder. De kommer iaf här:

Naglar som passar sej på Rockbåten.



Glammiga paljettnaglar


Fransk med lite paljettströssel


Hellackad i hallon


Nu drar jag som sagt på semester, en vecka till Turkiet och är åter på jobber Måndag den 4/6. Jag hoppas på många avslappnade timmar och mycket lek med barnen. Sen siiter det inte helt fel med god mat heller. :-) Marjut, min kollega på salongen kommer att svara i telefonen och ta hand om bokningar. Men tyvärr kan hon inte svara på alla frågor.

073-546 90 50

/Linda, Nail Art Studio.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0