Igår var det dags för mina igen

Och de fick bli liiite höstiga iaf. :)



Kommentarer
Amanda

Älskar verkligen din logg och dina bilder! Du är så fantastisk duktig på det du gör och jag önskar jag bodde i din stad så jag kunde göra mina naglar hos dig...

Hoppas att jag kunde få se ännu mer av de konstverk du gör på dagarna, men förstår om du inte har tid att fota och lägga upp allt.

Hur som helst vill jag bara ge dig lite respons på en fantastiskt inspirernade blogg!

Mvh /Amanda

Svar: Tack snälla Amanda. Ord som värmer. Har du vägarna förbi, tveka inte att höra av dig. Jag ligger lite efter med fotografering av naglar. Men försöker bättra mig och få ut lite tätare inlägg.
None None

2012-10-02 @ 23:08:58


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0