forts. 101210

Ja, nu kommer de utlovade bilderna.

Min kund A hade gjort naglar till en maskerad med Dubai tema förra ggn. Blev fina med guld/bronz. På bilden har jag dock hunnit ta ner dom på längden, då jag inte riktigt hade hjärnan med mej som jag trodde. :-)

Idag blev hon lite "mesig" som hon själv sa och gjorde vita med lite snöshimmer. Fint och samtidigt klassiskt om ni frågar mej, men jag gillar ju glitter och dekoration mer.


Sen hade jag hennes vän son tyckte det blev så fint att hon ville göra likadant. När hon kom hade hon lekt snickare och slagit av ena nageln med en hammare. :-)

Hon har också haft vanan att klösa sina naglar om jag inte minns fel. Lr var hon bitare? Jag minns inte riktigt, men korta nagelbäddar har hon iaf, som jag trollade bort bra med min speciella gel som gömmer.


Nu, IDOLFINAL!!!

/Linda, Nail Art Studio


Kommentarer
Anki

Tack Linda,jag är så nöjd så/kram Anki

2010-12-13 @ 11:55:57


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0