Fredag 101217, kvällsupdate.

I.o.m att jag fick sjukdomsbortfall idag blir det två inlägg. Kunde ju inte låta bli att lägga in lite bilder när jag ändå hade lite tid över.
Nu har barnen somnat och jag har färgat brynen på både mej själv och mor min. Väldigt bra blev det idag. Skönt att ha det gjort. Nu är det bara lite benvax som saknas, sen är jag redo för jul. Lr, egentligen skulle jag behöva fixa naglarna före jul också, men jag vet faktiskt inte hur jag ska hinna. Får isf bli före nyår.

Nåja, lite bilder antar jag att ni vill se. För det är väl därför ni är här och läser va?
Lite dåligt med kommentarer bara. Skriv gärna vad ni tycker.

Kunden efter lunch ville ha julröda naglar. Som lack, fast i gel. Jag har gjort det förr också. Men tänkte även visa hur hon såg ut när hon kom. Fyra veckor sedan hon var hit. Tre av de veckorna har hon varit i Thailand. Avundsjuk? Jag? Nej, varför skulle jag vara det? :-)

Sen blev de röda.


Efter det fick jag lite fria händer, men med en önskan om rött. Vi hade lite tidsbrist då vi bokat tiden för tajt. Hon skulle på jobb. Men jag tycker att det blev super, med enkla medel. Vad tycker ni?



Jag har verkligen världens bästa kunder. De säger så snälla ord och ger mej så mycket tillbaka när jag sitter och jobbar.
Tack snälla ni, ni gör mej glad!

/Linda, Nail Art Studio



Kommentarer
AC

Super snyggt!

2010-12-18 @ 20:01:50
Linda

Tack! Snart är det din tur. :-) Fundera lite på färger, så fixar vi nåt tjusigt.

2010-12-19 @ 16:29:19
Madde

Du är bäst,Linda!! =) Det blev verkligen super bra!! =)

2011-01-02 @ 00:05:59
Anna Hallgren

Kan man lägga gelé som ser ut som lack i andra färger, typ blekrosa eller dyligt?



Kan man även blanda o lägga på lite glitter på det?



Kramar//

2011-01-07 @ 17:00:55
Linda

Allt går Anna! :-) Bara att säga vad du vill göra så ska vi se vad jag kan snickra till. Hihi.

2011-01-07 @ 17:42:50
URL: http://naglarihudiksvall.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0