Inventering och egna naglar.

Ja, nu har jag gjort min inventering också. Ska bara gå igenom lagret här hemma. Finns inte plats för allt på jobbet. Usch å fy, det är inge roligt. Att räkna ihop allt går ju snabbt, men att sen ta reda på priserna och räkna ut kostnaden är ingen hit.

Jag var iaf där och gjorde mina naglar idag. Tänkte först visa hur de ser ut när jag filat och gjort prep. Sitter lite material kvar och de ser bara allmänt matta ut. Men jag har rätt bra utgångsläge för att göra naglar på. Långa nagelbäddar och lagomt kurviga.


Idag använde jag en glitterfärg som faktiskt är svår att förklara. Som sagt så syns inte färgen riktigt på bild, men den är lite koppar/guld/rosa. Men det rosa syns inte alls i vissa ljus. Sen använde jag både rhinestones och de små kulorna jag fick hem. Både pärlemor och gammelrosa.

Så här blev resultatet.


Jag är nöjd!


/Linda, Nail Art Studio


Kommentarer
Elin

Skitsnyggt!!!

2010-12-29 @ 22:29:11
Linda

Tack! :-)Jag gillar dom ännu mer idag.

2010-12-30 @ 21:46:23
Anonym

Tack! :-)Jag gillar dom ännu mer idag.

2010-12-30 @ 21:47:13
AC

Det blev super snyggt:-)

2010-12-31 @ 20:13:54
Madde

Å va läckert! =)

2011-01-01 @ 23:58:19
Anna Hallgren

Jag såg dem ju "live" idag o de var verkligen fina! Snyggt när det går upp på ena sidan....;)

2011-01-07 @ 16:53:52


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0