Jag är riktigt förväntansfull nu.

Jag är riktigt förväntansfull nu. Idag var vi till jobbet och monterade ihop mitt nya bord. Eller, P monterade. Jag sa bara hur det skulle vara. :-)

In action.



Och här är det nästan klart. Två lampor och massa mer utrymme både på bordet och i lådorna.


Vi ska dock in imorrn igen och sätta fast alla sladdar som hänger. Så att de inte kommer synas så väl. Det blir en del när man har två uv lampor, en elfil, en ljuskälla och ett utsug och alla går på ström. Jag riktigt längtar tills jag har min första kund. Men det kommer jag ångra att jag sa när klockan ringer kl.06.20 på måndag.

/Linda, Nail Art Studio


Kommentarer
Undrar och behöver svar!

Hej!
Vart köpte du din UV-lampa är det sladd till den? Tacksam för svar :)

Svar: Den uv-lampan jag hade då är en CND shellac lampa. Nu har jag Young Nails lampor. Sladd till båda.
None None

2012-09-25 @ 23:52:51
Undrar och behöver svar!

Tack att du svara :)
Vart köpte du dom någonstans?

Mvh Zillah :)

Svar: Via CND återförsäljare. Beror på var du bor. Olika återförsäljare beroende på region. Krävs diplom för att köpa. Mvh. /Linda
None None

2012-09-27 @ 22:53:09
Undrar och behöver svar!

Okej tack :)!

2012-10-01 @ 14:17:31


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0