Måndag 101213

Idag gjorde jag hål i öronen på en 6½ årig tjej. Å hon var sååå duktig. Bara ett:
-Aj, det svider lite.
Sen inget mer. Utan hon tog snällt det andra hålet. Det är så det ska vara. Ingen smäll som skrämmer och inga tjocka stift som gör ont. Bara ett litet, litet klick och ibland lite sveda av desinfektionen man tvättar örat med innan. Å hon blev så fin med sina små rosa/vita blommor.
Jag tog ingen bild idag. Tänkte att det var mycket nog för henne bara att göra själva hålen, så jag frågande inte. Men hon verkade nöjd när hon gick därifrån.

Jag har tagit kort på min nya stora, sköna manikyrkudde. Den är super. Hög och avlastande.


Jag har även fått in lite mer dekorationer.
Färgade små kulor och flakes. Jag bara längtar tills jag får börja använda dom. Visst är dom fina?


/Linda, Nail Art Studio.




Kommentarer
Madde

Åå men du vilka läckra grejer!! Me like!! =) Flakes tror jag vi kör på i morgon! ;)

2010-12-16 @ 10:57:07
Idén

Mumma Kardemumma vilka tjusiga dekorationer :)

2010-12-16 @ 11:25:33
Idén

Jag beundrar dig Linda att du klarar av detta piller. Men det är ju din grej + att resultatet alltid blir så bra också :)

2010-12-16 @ 11:27:56


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0