Tillbaka efter julen.

Igår tog jag bara bild på en kund. Hon som gjorde en röd nagel och resten vita sist. Igår ville hon ha silver på alla.



M hade inte varit hos mej på 6v! Också har hon varit utomlands två av dessa, på Bali. Fuskigt! :-)
Även hon är en fd. nagelbitare. Vi sa just det idag, att det är helt otroligt vad materialt kan hjälpa folk.

Hon ville ha en mix av mina nya glitter. Rosa och lila, också lite silver.

Det är jättesvårt att få fram alla nyanser riktigt.

Sen gjorde jag om dessa, om ni minns. 5v är de, och ganska så slitna. :-)


Där blev det också den nya rosa, men vi blandade i en annan ljusrosa också med små paöjetter i, och även lite silver. Plus flakes.


Gillar denna design. Ska nog ha den själv när jag gör om mina i morgon. Fast ska nog lägga små pärlor istället för flakes. Rosa och pärlemor. Det blir nog nice.

Nu ska vi starta en film. Knight and Day.
I morgon kommer det mer bilder.

/Linda, Nail Art Studio



Kommentarer
Madde

ÅÅå va fina naglar!! =) "Gillade verkligen dom lila, längst ned på sidan". =)

2011-01-02 @ 00:01:27


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0