101125

Jag måste börja med att tacka Stina. Hon har hjälpt mej med min fina bloggdesig. Den är inte helt färdig än, men en bra bit på väg.

Tack! Du är en pärla!


Ja, idag har jag lite mer att bjuda på. Dagen började med en f.d nagelbitare. Hon trodde aldrig att hon skulle kunna sluta bita. Men efter att jag förlängt och lagt gel gick det som en dans. Nu har hon egna naglar.

Så här såg det ut när hon kom idag. Dessa är 4½v.

Och eftersom hon ville byta färg tog jag bort nästan all gel.

Innan jag la på ny. Silversvart fading blev det idag.


Nästa kund ville ha färgad gel över hela nagen, så att den ser lackad ut till nästa gång. Rött blev det idag. Mycket snyggt om ni frågar mej. Finns att göra i en hel del olika färger. (det är olja på naglarna som gör att de inte ser riktigt skarpa ut)


Sen gjorde jag även en klassisk fransk idag också. Och eftersom denna kund inte kan komma tillbaka förrän om fem veckor ville hon att jag skulle flytta upp smilet en bit. Så att det håller sej snyggt längre.


Hittade även bilder i kameran från i maj på en förlängning jag gjorde. Det här var hennes naglar när hon kom.

och det här när hon lämnade salongen.

Jag skapar magi på mitt jobb. :-)

/Linda, Nail Art Studio


Kommentarer
Rebecca

Superfin blogg Linda.

2010-11-26 @ 17:51:42
URL: http://Dayofrebecca.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0