110802

Härlig dag med massa kul jobb. Så roligt när jag får skapa lite fritt också. Bara jag vet vilken färgton kunden vill ha.

Först ut för fotografering idag var dessa skönheter. Lika färger som mina, men ändå helt olika.



Fick göra lite mer fuschia idag också. Med paljetter och ministripe.


Lila var vad jag hade att jobba med sen. Vi kom fram till fading och paljetter. Jag fick även där köra lite fritt och när kunden säger:
- Det är som om du läste mina tankar fast att jag själv inte visste hur jag ville ha det.
Då anser jag att jag lyckats. :-) Det är så härligt att höra spontana positiva kommentarer.

Detta är vad hon pratade om.



Sen bara måste jag visa er vår lilla salongsmaskot. Hon heter Sally (läs Fluffy ;-)


/Linda, Nail Art Studio.


Kommentarer
Tezz

Du är grym! Jag älskar mina nya naglar:)

2011-08-13 @ 08:47:33


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0