Blått och rött, också lite pigor.

Min syster bor i Stockholm. Hon läser min blogg. Hon kunde inte hålla sig längre, så nu kan vi räkna med lite tätare hembesök. :-) Jag tror inte att mamma klagar.
Höger är formfilar och vänster ska bli.


Det där med att välja färg tog en evighet. Först kollade hon ner i mina glitterlådor, där hon snabbt kunde konstatera att jag har rätt stort utbud. :-) Sen kolla in de färgade geléerna. Blev inte lättare då heller. Så, fram med lite färdigt glitter och då föll det på mörkt midnattsblått glitter med paljetter ton i ton.

Nå, vad sägs om resultatet?



Ni ska bara veta vad de blänker live. :-)

Sen efter lunch hade jag bästisarna, Annelee å AnkiPanki. De ska på konferens i Göteborg och deras enhet heter Nyckelpigorna.




Det var väldigt roligt att få vara kreativ och göra en hel nagel som nyckelpiga. Söt va?

/Linda, Nail Art Studio.



Kommentarer
Annelee Larsson

TACK Linda ännu en gång!



Toknöjd med mina olika Nyckelpigor!



Blir en kanonhelg i Göteborg!



Kram

2011-08-18 @ 22:43:15
anki

Håller med Annelee fullständigt,gud så HOTTA vi är.

Tusen tack Linda.

KRAM

2011-08-18 @ 23:38:12
Anna Hallgren

Både din systers naglar och nyckelpigorna var superläckra!! Samlar inspiration tills det är dags att fixa mina;)

2011-08-19 @ 20:44:56
Anonym

De blå var gööööör läckra:-)

2011-08-19 @ 21:05:55
Emma Kaagaard Kristensen

Jag förstår inte hur man klarar av att ha så långa naglar, jag blir helt handikappad när jag har typ lösnaglar... och att torka sig i röven ska vi inte ens tala om haha!



Jag vill också ha nyckelpige-naglar!!!

2011-08-19 @ 21:42:43
URL: http://emmakaagaardkristensen.blogg.se/
Elin

Hade bestämt mig för att absolut inte ha förstärkta naglar nå mer...men kunde f-n inte låta bli efter att jag suttit å trånat å tittat på alla bilderna här. Blev jättenöjd!



Kram storesyster



P.s Upplysningsvis har jag ej strött på några problem efter toalettbesök ;-)

2011-08-21 @ 13:32:39


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0