Franskt & rosa i ett!

Idag kom det en kund till mig som ville plocka bort tippar hon hade sedan innan och göra en ny förlängning hos mig. Då blir jag glad. :-)

Franskt och rosa i ett fick det bli. Det syns lite dålilgt på bilderna tyvärr. Men jag fick lite mer färger på dekorationer idag. Så vi använde oss av väldigt skarpa rosa färger och det blev så snyggt. Helnöjd är jag.


Det man ser på hennes ena pekfinger är en skada hon fått sedan tidigare och den framkommer tydligt direkt efter man gjort naglarna. Men efter någon timme syns den knappt. Det har med vätskor och lampan att göra.

Är det inte snyggt så säg. :-)

/Linda, Nail Art Studio


Kommentarer
Marjut

Jättesnyggt!Vill ha rosa nästa gång jag me!

2011-02-04 @ 21:02:37
Linda

Det fixar vi. Nemas problemas. :-)

2011-02-04 @ 21:14:09
URL: http://naglarihudiksvall.blogg.se/
Elin

Hejsan! Har lite funderingar kring nagelförlängning.

vad är det för skillnad på förläning och förstärkning?

Hur länge håller det?

Hur blir de "riktiga" naglarna?



Tacksam för svar!



2011-02-06 @ 22:54:35
Anonym

Vad kostar det att göra en förlängning? :)

2011-02-06 @ 23:21:59
Linda

Elin: min bloggsida har inte visat de nya kommentarerna för mig, därför jag inte svarat. :-( Förlängning är som det låter, en förlängning av egna nageln, förstärkning är när man har egen längd, men lägger ett stärkande gel lager. Hur länge de håller beror på hur man behandlar dem, men de flesta av mina kunder kommer med ca. var 4:e vecka. De riktiga naglarna beror också lite på hur man sköter om naglarna. Man bör olja dagligen och inte fila själv. Men de uppfattas ändå som tunna när man tar bort materialet. Just för att materialet försvinner och för att de blir ngt uttorkade. Men på med stärkande lack och olja på så återhämtar de sig snabbt.



Anonym: En förlängning hos mig kostar 750kr. Välkommen!

2011-02-09 @ 22:47:43
URL: http://naglarihudiksvall.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0