Tisdag 110201

Redan Februari. Herrejisses vad tiden går fort. Dagarna bara rusar förbi. På gott och ont. Jag har inte tagit så mycket bilder heller. Känner att det jag gjort de senaste dagarna har jag visat så många gånger. Roligare att lägga ut bilder när jag gör något annat, eller iaf när jag använder mig av en ny färg. :-)

Idag ville min kund ha dekoration på bara ena ringfingret. Hon kollade på mina bilder och valde den senaste väldigt populära designen i rosa. Men som sagt, bara på ena ringfingret.

Så, om ni inte vill ha glitter och massa dekoration på alla fingrar går även detta bra.



Och annars då. Jo jag har kapat av mej håret igen. :-) Kanske lägger upp nån bild vid senare tillfälle. Men jag är inte alls bildskön, så det är väldigt svårt att få till en bra bild där man verkligen ser hur det ser ut. Och ja, jag har självinsikt. :-)

/Linda, Nail Art Studio



Kommentarer
Anna Hallgren

Du är iaf fin i verkligheten! Jag såg dig på bild i Marjuts mobil på det nyklippta håret, det var suuupercoolt!

2011-02-03 @ 13:53:10


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0