Fredag 110128

Ja, då har man jobbar veckans sista dag då. Jag har haft fullt upp hela veckan, och även fast att jag verkligen älskar jobbet mitt är det skönt med två dagars ledighet. Dessutom är P ledig i helgen. Och då är det ännu bättre. Skönt att vara två med barnen.


Hade en klassisk fransk kund idag på förmiddagen. Hennes naglar är underbara att jobba med. Handen överhuvudtaget. Smäckra finrar och böjda fina naglar.
Först såg de ut så här:

Och sen tog vi ner dom på längden och la nytt fräscht material.

De flesta bilder här i bloggen är dekoreringar av något slag. Men jag har en hel del vanliga franska också. Men det är kul att fler och fler vågar testa lite färg och glitter. :-)

Det gör A & A. Bästa vänner, om ni minns?
Dom var tillbaka idag. Tre veckor sedan sist. De har haft lite tätare återbesök då A nr.2 varit klösare. Det är alltid svårare att få det att sitta med kort och påverkad nagelbädd. Men idag hade nästan alla hennes egna naglar vuxit ut så pass att det bara var att förstärka hennes egna.

Så här gjorde hon idag.

Den är så fin denna rosa nyans.

Den andra A såg ut så här när hon kom.


Och så här när vi var klara.


Också den kommande följetongen. :-)
Bästa Vänner bilden.


Nu ska jag installera min nya mobil. Tjohooo!!!


/Linda, Nail Art Studio.



Kommentarer
Anki Panki

Tusen tack för en fantastisk dag,är så super,super NÖJD,DU är helt "OTROLIG". Annelees naglar vart också OTROLIGT vackra.Önskar dej en trevlig helg och lycka till med din nya mobil.

Kram Anki Panki

2011-01-28 @ 21:44:55
Linda

Anki Panki: Då kanske jag kan kalla er vid namn nästa gång. :-) tack själv. Jag ser fram emot era eftermiddagar. Alltid lika trevligt att träffa er. Kram.

2011-01-28 @ 22:19:33
URL: http://naglarihudiksvall.blogg.se/
AnneleePanneli

Jagvillocksåhaettnamn!

:o)



Vi har DEN bästa! DEN trevligaste!

Är alltid nöjd och STOLT! föratt inte tala om GLAD då jag kommer från en eftermiddag hos NAS!

Nu undrar jag hur det blir med Arne...



Kram å trevlig helg!

2011-01-28 @ 22:44:48


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0