Torsdag 110127

Idag har jag varit dålig med kameran (igen). Men jag tog bild på dagens sista kund. Madde var tillbaka för återbesök nr.1. Naglarna hade suttit superbra på henne, men var en aning långa nu. :-) Man ser verkligen hur mycket en nagel växer när man har material. I vanliga fall hinner nageln nötas av och det märks inte så mycket när den växer. Men med stärkande material ser man vecka för vecka hur långa de blir.

Iaf. Det fick bli franskt med glitterrand i silver idag. Klassiskt och samtidigt lite glitter. Najs. Så får vi se vad hon vågar sej på nästa gång. :-)




Jag är så glad och tacksam för alla kunder jag har. Som är så snälla och säger så fina saker till vänner och folk som frågar över deras naglar. Det värmer när jag får höra från nya kunder vad mycket fina ord de sagt om mej och mitt jobb. Jag älskar mitt jobb och då blir man så glad när man får höra hur mycket mitt jobb uppskattas. Tack snälla ni!

/Linda, Nail Art Studio.


Kommentarer
LADY J

Tack. Jo allting gör jag för hand. Vilka grymma naglar du gör. Tänkte fråga vad du har för kamera/objektiv. Blir grymma bilder.

2011-01-27 @ 21:38:07
URL: http://ladyJ.se
Annelee Larsson

Linda, du är ju bäst! Bäst, bästaste, Linda! Så det så! Och trevlig! Och en störtskön insida! Har inget emot att tillbringa fredageftermiddagarna med dig! ler Take care!

2011-01-28 @ 15:20:06
Linda

Annelee: Du är underbar. Ni båda är underbara. Kram.

2011-01-28 @ 20:22:23
URL: http://naglarihudiksvall.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0