Vilken dag!

Fullt ös, medvetslös. Så skulle man kunna sammanfatta min dag. Men innan jag hamnar där ska jag försöka mej på att visa dagen i bilder. Iaf min arbetsdag.

Dagens första kund kom kl.8. Hon gjorde ett nytt set förlängning. Skulle iväg på gala och ville vara fin. Klassiska franska med paljetter på ringfingrarna.


Sen kom dessa tillbaka, minns ni dom?
De här naglarna får slita ont, då hon jobbar i varuhus och öppnar en hel del kartonger m.m.

Idag bytte vi färg, men behöll designen på glittret. Sen bytte vi flakes mor stripes också.


Japp, här tog jag lunch. Sorterade lite godbitar som  kom med posten.


Och tog hand om dagens tredje kund. Klassiskt franska.


K var sista kunden idag. Hon kom tillbaka med julglittriga fading naglar.

men gick med härligt ljusrosa. Nästan så man längtar efter våren. :-)


På torsdag förmiddag har jag tid om det är någon som vill fixa till helhetsintrycket. Passa på att unna dej något riktigt snyggt!

/Linda, Nail Art Studio.




Kommentarer
Anonym

Hej! Om man har förlängning från annat ställe o kommer till dig. Gör man ett nytt set då eller hur funkar det?

Om man tex vill ha glitter o strips som på 3e bilden, betalar man för både fransk/glitter och dekoration då?

2011-01-12 @ 15:39:05
Linda

Hej! Det går bra att komma till mej och göra fyllning om du har gel naglar nu. Priset beror lite på vad du gör. 500kr återbesökspris. En lagning ingår. Övriga lagningar 30kr/st. Dekoration 50-150kr extra, beroende på vad man gör. Men brukar inte bli mer än 100kr.

Välkommen!

2011-01-12 @ 18:43:34
URL: http://naglarihudiksvall.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0