Ååååh, nya färger. :-)

Idag kom min leverans. :-) Jag fick lite små dekorationer i olika färger OCH nya färgade geléer. UNDERBART!!!
Pastellfärger mest, så här till sommaren. Kolla vilka härliga.


Jag har ett ENORMT utbud av glitter och dekorationsattiraljer. Men just färgade geléer har det varit sämre med. Jag började med dessa, och om jag får använda dem mycket kommer det bli fler. :-)

Fick iaf göra ett set med lila gel och silverglitter idag. Det är så kul när jag får komma med förslag som kunden nappar på. Och när hon dessutom blir supernöjd är min lycka gjord. Se själva va snyggt!



Men som vanligt ljuger bilden om färgen. Den är mer lila. Mörkare, men lika snygg. :-)


Sen har jag även fått höra att mina kunder sett sina nagelbilder på andras sidor. Och till den/de som tar bilder härifrån säger jag bara: Ge FAN i det. Bilderna är tagna av Mig, tillhör Mig och får därför inte användas av andra. Punkt!!!
Jag vet att jag låter arg och otrevlig, men det är väldigt otrevligt när "folk" tar saker av en utan att fråga. Och då det är mitt arbete som jag lagt ner tid på känns det fel när andra använder dom som sina.


/Linda, Nail Art Studio.


Kommentarer
elin

gud så fina naglar!



jag tycker att det är bra att du säger ifrån! ingen annan ska ta åt sig äran för ditt slit! för jag vet vilket fruktansvärt bra jobb du gör:-)

2011-06-10 @ 20:57:45
URL: http://flieo.blogg.se/
Linda, Nail Art Studio

Tack snälla Elin! :-)

2011-06-10 @ 21:06:42
Hanna

De finns en html kod du kan lägga in så man inte kan högerklicka (ta dina bilder) vet inte va de är på blogger men så har ja på min.. googla å låsbilderna!! ja hade nån tok som tog mina bilder å sa att ja va hans flickvän så ja vet hur det känns....

2011-06-13 @ 13:01:49
URL: http://www.mypinkpunch.blogspot.com
Theresa

2011-06-14 @ 11:18:14
Theresa

Jag är riktigt nöjd med mina naglar:) tack så mycket!

2011-06-14 @ 11:19:15
LADY J

Älskar färgerna, vad är det för märke? Tänkte bara fråga för de var riktigt fina! Kram

2011-06-16 @ 19:44:26
URL: http://ladyJ.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0