Tiden räcker inte till.

Förlåt. Jag har bara inte fått tiden att räcka till helt enkelt. Så bloggen har fått vila lite. Tyvärr. Och jag har faktiskt inte så mycket att visa upp nu heller, men vill iaf lägga ut två biler.

Massor på jobbet, massor hemma och lika fullt i hjärnkontoret. Shit, t.o.m svårt att sova för alla tankar och funderingar. Men, här kommer iaf bilderna. :-)


Fuschia och silver.


Och en fransk med enkel paljettdekoration och shimmer.


Nu har jag idag och måndag kvar att jobba. Se går jag på några dagars ledighet och då kommer inte bloggen uppdateras, av naturliga själ. :-)
Men jag ska försöka få till några bilder dessa två dagar som återstår av jobb.

/Linda, Nail Art Studio


Just ja, TACK till er som kommeterar. Verkligen kul att gå in och läsa vad ni skriver.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0