Äntligen egen nagelvård!

Det har nu gått 5-6 veckor sedan jag gorde mina naglar. På slutet har det varit jättejobbigt. Långa och matta. Jag sliter mina väldigt, då jag filar på dom lite då och då. Idag hade jag inte så lång tid på mig, då jag var tvungen att hinna med lunch före kunderna på eftermiddagen. Men jag blev nöjd.





L som gjorde förlängning för ca.3½ vecka sedan kom idag tillbaka för sitt första återbesök. De hade vuxit ordentligt, men var väldigt fina ändå.

När hon gick hade jag tagit ner dem en bit och lagt ny gel. Blankt och fint, som det ska vara. :-)


Jag kommer att lägga upp ett till inlägg lite senare, när jag hunnit ta hand om min leverans som jag fick idag. Också måste jag fota den. Så kika in igen vid 20.30, så ska ni få se vad som gör mej lycklig i själen.

/Linda, Nail Art Studio.


Kommentarer
LADY J

Snyggt!!!

2011-03-03 @ 21:05:51
URL: http://ladyJ.se
Linda

Jag älskar glitternaglarna verkligen!

Hur hanterar du glittret när du ska applicera det blandar du det i akrylen eller hur hanterar du det?

2011-03-18 @ 08:13:12
URL: http://naglarochord.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0