Massor att göra = lycka! :-)

Jag är så lycklig att jag har så mycket bokat. Har varit ledig en extra dag då vi for ner till Stockholm hela familjen. Jag var ner på en utbildning som jag måste hålla er på halster om en litet tag till. Men jag lovar att det kommer. :-) Sen var vi bara tillsammans hela familjen i två dagar, vilket inte händer alltför ofta.

Idag har det varit massor att göra. Jag har tre kunder att visa upp. Först ut var M. Från cerise till detta.

Jag verkligen älskar dessa stora paljetter. Och kunderna också. Ger ett fantastiskt lyft åt nageln, för att inte tala om blänket. Så, fading med paljetter är det nya nu. :-)

Japp, sen gjorde jag enligt kundens önskemål lite rockiga naglar, men inte för mycket. Jag tycker att turkost och svart glitter i blandad storlek är lite lagomt rockigt. Eller vad säger ni?
Jävligt snyggt om inte annat. ;-)



Sen är jag nog tvungen att bjuda på en bild på mig "in action" också.


Detta är vad det resulterade i.



Blir ni sugna på någon av mina nageldesigner är det bara att ringa 073-546 90 50, så ordnar vi en tid.

/Linda, Nail Art Studio.


Kommentarer
Stina

Make-up kanske? =)



Åh har du rakat på sidorna nu? Då är vi lika :D

2011-03-15 @ 20:41:34
URL: http://seyla.devote.se
Linda

Nej då Stina. Det överlåter jag ju till dej vet du väl? Knäppis!

2011-03-15 @ 21:39:48
URL: http://naglarihudiksvall.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0