Tjohoo!

Jag fick leveransen jag väntat på idag. UNDERBART!!!!

Paljetter i tre olika modeller och färger.


Det är små och stora sexkantiga och små fyrkantiga paljetter.

Kolla in de fyrkantiga. Läckra va?


För att inte tala om de stora sexkantiga.


Detta är lycka för mig. Hihi

Jag har även strukturerat upp lite i mina dekortionslådor. Tyvärr hade jag köpt för få burkar, så jag är inte klar än. Men i morgon när jag fixat allt ska jag ta en bild och visa er min härliga färgglada samling.

/Linda, Nail Art Studio.


Kommentarer
Mimmi

Hejsan Linda!

Jag bygger också naglar och är mycket nyfiken på vart du köper alla dina olika glitter? Du har så otroligt många fina färger och olika sorter!

Tack på förhand :)

/ Mimmi

2011-03-08 @ 20:36:16
URL: http://mimmiemilia.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0